Camilla Lackberg: Isprinsessan (lättläst) (2007)
ISBN: 9789170531361
-20% beváltható kedvezménnyel
Camilla Lackberg: Isprinsessan (lättläst) (2007)
ISBN: 9789170531361
5 995 Ft4 796 Ft
Felhasználható kedvezménnyel
Készlet: 1-10 darab
Várható szállítási idő: 1 munkanap
Asa Sandzén har bearbetat Camilla Läckbergs succédeckare Isprinsessan till lättläst.
Tovább olvasomTermékjellemzők
ISBN
9789170531361
Szerző
Camilla Lackberg
Oldalszám
239
Kötés
Puhakötés
Kiadó
LL-FÖRLAGET
Kiadási év
2007
Formátum
Könyv
Nyelv
Svéd
Det är vinter i Fjällbacka. Kylan tränger in överallt. I ett badkar sitter Alexandra Wjkner, vackrast i Fjällbacka. Hon har manga hemligheter och fa riktiga vänner. En tunn hinna av is har bildats i badkaret. Alexandra har suttit där länge nu. Hennes hud börjar fa en blaaktig ton. Blodet pa hennes handleder har stelnat. Han smeker hennes arm. Kärleken har aldrig varit starkare. Hon är hans älskade, hans isprinsessa
