Charles Dickens: Lysande utsikter (lättläst) (2015)
ISBN: 9789170535215
-20% beváltható kedvezménnyel
Charles Dickens: Lysande utsikter (lättläst) (2015)
ISBN: 9789170535215
5 995 Ft4 796 Ft
Felhasználható kedvezménnyel
Készlet: 1-10 darab
Várható szállítási idő: 1 munkanap
Johan Werkmäster har bearbetat Charles Dickens klassiker till lättläst.
Tovább olvasomTermékjellemzők
ISBN
9789170535215
Szerző
Charles Dickens
Oldalszám
245
Kötés
Puhakötés
Kiadó
LL-FÖRLAGET
Kiadási év
2015
Formátum
Könyv
Nyelv
Svéd
Pip bor i en liten by i England. Han är en fattig pojke utan föräldrar. Meningen är att han ska bli smed och gifta sig med nagon i byn.Men plötsligt blir Pip rik. En helt ny värld öppnar sig för honom. Han flyttar till London och lär känna den olyckliga tant Havisham och den vackra Estella.Kan kärlek och pengar förändra en person? Är det lättare eller svarare att vara en god människa när man är rik?Charles Dickens var en populär brittisk författare som levde pa 1800-talet. Lysande utsikter ären av hans mest kända böcker. Dickens berättelser har ofta sjävbiografiska inslag. Hans egen uppväxt var ocksa fattig. Han hatade orättvisor och brydde sig mycket om dem som hade det svart.
